Opinie





5 minut spacerkiem do plaży





Domki bardzo czyste, funkcjonalne i dość dobrze wyposażone.
Obiekt położony w odległości 15 min. spacerkiem do plaży. W okolicy wiele restauracji , sklepów i innych atrakcji.
Obsługa ośrodka bardzo pomocna i uprzejma.




Jedynie ze domki sa troszeczke male, ciasne , jednak b. dobrze sa umeblowane, jest wsyztsko co potrzeba ( nawet pralka!) nie wiem jakby mozna to lepiej umeblowac :)



Zakwaterowanie bardzo mi się podobało. Wnętrze było czyste, przytulne i funkcjonalne. Kuchnia w pełni wyposażona, a drobny dodatek w postaci kilku kapsułek do zmywarki był bardzo miłym gestem. Minusem jest natomiast umiejscowienie klimatyzacji na parterze, ponieważ dół jest dobrze chłodzony, natomiast na piętrze praktycznie nie odczuwa się poprawy, a okna nie otwierają się na oścież, co utrudniało schłodzenie poddasza.
Lokalizacja bardzo fajna, wszystko w zasięgu ręki: sklepy, plaża i inne udogodnienia. Idealnie wygodnie, nie trzeba dużo chodzić.
Kontakt z osobą zarządzającą był bardzo dobry, szybkie odpowiedzi przez SMS i pełna dostępność w razie pytań czy potrzeby pomocy.

Domki zgodnie z oczekiwaniem były wyposażone we wszystko co potrzebne. Po przybyciu i odebraniu kluczy czyste, zadbane i wyposażone odpowiednio z myślą o pobycie nad morzem. Wystrój domku uspokajający i odpowiedni dla dobrego odpoczynku.
Domki położone w spokojnej okolicy. Można odpocząć w ciszy. Do morza jest spacerek ok 10 minutowy.
Obsługa bardzo pomocna i uprzejma. Nie było problemu w uzyskaniu pomocy nawet w nietypowych sytuacjach.


Podłoga (panele i wykładzina) blokują działanie drzwi - zarówno łazienkowe jak i na piętrach otwierają się i zamykają z trudem - może opadły i da się je podnieść na zawiasach? Po czasie wytrą wykładzinę i przetrą panele.
W Dębkach byliśmy pierwszy raz i miejscowość rozrosła się dość nietypowo (intensywna zabudowa dalej od morza, bliżej dość rzadka) + oczyszczalnia po drodze nad morze (prawie w środku Dębek), z drugiej strony było cicho i w nocy spało się bez problemu.
Rewelacja, nie mam uwag, dziękujemy za pomoc we wszystkich sprawach :) pod rozwagę pozostawiam wystawienie jednego numeru do kompleksowej obsługi, bo inny jest przy rezerwacji, inny przy zakwaterowaniu. Myślę że zniżki na dłuższe pobyty też byłyby dobre dla obu stron.